Wednesday, October 12, 2011

We Want to Know Wednesday

Photobucket




I thought it might be fun to lay along with We Want To Know Wednesday...hosted by Mamarazzi, Queso, and Crazymama!!




If you care to join in and link up ... DO IT - it is sooooooo much fun reading other peoples responses and getting to know NEW bloggers!!! YEAH!!!!




Here we go..................




With Fall upon us and seasonal allergies and colds going around...Crazymama wants to know:




When Illness Strikes.........




{1} What is your feel better remedy when you are sick? Depending on what it is I am sick with I will take lots of Bayer aspirin or any one of the Bayer AlkaSeltzer remedies (they have a cold one and a flu one and a stuffy one, etc.) and they work sooooooooooo fast!!!!! I work for Bayer but I truly do love the products and they really work fast - plus I get a slight discount as an employee - HA!!!




{2} When illness strikes, what is your policy on staying home from work, school or church with yourself and the family? I live alone and I definitely stay home if I could possibly infect others! Plus, I am a BIG baby when I am sick!!! I like to just lay around and watch movies or TV all day. I will constantly calling my mommy and telling her that I feel horrible...HA - she just says I am a drama queen but my mommy ALWAYS makes me feel better!!!




{3} What do you think is worse? Flu or cold? BOTH - I hate any kind of sickness or injury all the same!!! Right down to a papercut!!!




{4} Flu shots? Do you get them? Have you yet? I used to swear by them but I have not for the past two years. I take Enbrel shots and that lowers my tolerance so I am no longer allowed to get flu shots :-( I am hoping and praying to stay healthy this winter without one - LOT AND LOTS of hand washing!!!!




{5} When are are feeling down, what is your usual, go-to therapy? (retail therapy, exercise, comfort food, etc). SHOPPING and / or CHOCOLATE!!!! YEAH and YUM!!!




Cannot wait to meet LOTS of new people and read everyone elses responses!!!!!!!! Happy blogging!

6 comments:

  1. Chocolate is always good for a pick me up!

    ReplyDelete
  2. Now I kind of want chocolate, though I don't normally go to it for my sweet of choice.

    ReplyDelete
  3. I've over the years moved away from Bayer products. I don't know why, just have. Tynelol is my go to.

    ReplyDelete
  4. love that you call your mama and complain...as long as you feel better. LMAO..love it!

    thanks for linking up!!

    ReplyDelete
  5. chocolate is definitely a good way to recover

    ReplyDelete
  6. lol i call my mom too...its so awesome because she lives 5 minutes away and if i'm lucky i can talk her into taking the kids for a bit so i can nap when i'm sick! and girl, chocolate is the cure to EVERYTHING!! thanks for linking up!!

    ReplyDelete